Firdess MerveYeilyurtahin sabır diyerek. Bugünlerde geçer bebeğimizi kucağımıza alınca hiç biri kalmaz aklımızda bunu düşün bence 👍🏻
mukaddes3110 MerveYeilyurtahin ben ayriyeten cok yürüyüş yapiyorum ve gercekten cok etkisini görüyorum hanımlar
Firdess mukaddes3110 çalıştığım için çok vaktim olmuyo yürümeye işten eve giderken ancak bi de hafta sonları en fazla
mukaddes3110 Firdess ben hem işim nedeniyle sürekli ayakta kaliyorum hemde eşimle saat 9 dan sonra 1 saat yürüyoruz
Damla________ Kızlar bulantıya yataktan kalkmadan yenen tuzlu kraker 🥨 birde beyazleblebi ve ayva iyi geliyor diye biliyorum
MerveYeilyurtahin Bana yürüyüş hala yasak. Bende istiyorum ama doktor sürekli yatmamı söyledi bi süre. İnşallah atlatacaz her zorluğu. Sonunda bebeğimize kavuşmak var hayırlısıyla
Dogumkocu12 Firdess bltern1 bu arada her halükarda bebegin kontrol için bile olsa 31 haftada küveze gider. Hic bir yenidogan doktoru riske atmaz o haftayı aile yanina verip. Kilosu da düşük besleme de sıkıntı yaşarsınız cunku
MerveYeilyurtahin Firdess evet daha çok minik 😊 korku var o yüzden büyüse biran önce. Amin hepimizin inşallah 🙏