Hilalyrdkl ben hamileliğimi öğrendiğimden beri progestan kullanıyorum ilk doktorum 9.haftada bıraktırmıştı ama şimdiki doktorum 11.haftada tekrar başlattı hatta günde 2′ye çıkardı. İlişki zaten hamileliğimi öğrendiğimden beri yok çünkü geçen sene ileri haftalarda düşüğüm olmuştu baya da korkuyoruz bu sefer. 24′ü geçince ilişkiye cesaret ederiz sanıyordum şimdi de 24.haftada bu lekelenme oldu maalesef artık doğuma kadar cesaret edemeyiz😃 Randevum da haftaya cumartesi bakalım doktor muayenede kanama alanı kapanmış der inşallah, hep yatıyorum bu arada inşallah onun da faydası olur.