Hhy1 Allah hepimize yardımcı olsun, zor ama güçlü olmak zorundayız, bizler anneyiz, sabırla, dua ile beklemeye devam, stres olup bebeğini de etkileme, Rabb’im dilerse olur, ben 9 ay kızımda hiç sorun yaşamadım, gezdim tozdum, gayet iyiydik, squat, plates doğuma hazırlık her şeyi yapıyordum, beşiği, çanta, akla gelecek her şey hazırdı ama 40.haftama girdiğim gece kordon dolanması sebebiyle kızımızı kaybettim, beşiğe değil mezara koyduk, zorunlu sezeryan oldum göremedim bile yavrumu, 2 ay sonra yeniden hamile kalmışım üstelik korunuyorduk şimdi ise hasretle bu kızımı bekliyorum, eğer nasipse oluyor gerçekten ben bunu bizzat defalarca tecrübe edindim, dua, sabır ve zaman..Allah hakkımızda en güzel, en hayırlı olanı versin ❤