BBeyzaB benim de ilki erkekti ikinci de erkek 😊 hiç de önemli değil gerçekten sağlıkla gelsinler yeter. Ama bizler bunu dert etmezken çevre acayip bir dertleniyor bu yüzden. Erkek deyince “ yaaa neyse olsun ” deyip o ekşi suratlardan bende sıkıldım. Ne neyse kardeşim ben çok memnunum ikisi de başım üstüne. Öyle şey mi olur evlat evlattir. Allah’ım onları bize hayırlı iyi birer insan olarak yetiştirmeyi nasip etsin. Gram umrumda değil gerisi. Birinden de şunu duymuştum. İlki erkek ikinci kızmış kız çocuk olunca anladım ki evde öncesinde hayvan besliyormusum ben demiş arkadaşı. 🤬 Böyle ebeveynler de var. Neyse sinirlendim yine.