Bizimde bugün 12 haftamız doluyor.yarın doktora gidicez.salı günü gittik cinsiyet için bişeyler gördüm ama cumartesiyi bekleyelim patla dedi 😬 çevremdekiler kız bebek erken gösterir diyorlar doğru mu sizce ? Ama benim hamileliğim şükürleri olsun rahat geçiyor.hiç kusma olmadı sadece çok halsizdim ve uyuyordum sürekli.iştahım açıldı tatlı ekşi hepsini yiyorum bazen ekşi canım çekiyor bazen tatlı.☺️ Ben erkek eşim kız istiyor Allahım hepimize sağlıklı sıhhatli bebekler nasip etsin fakat merak etmemizde normal bence 😇