Nazlimsu BBeyzaB sac teline alyansini geçirip karnının üzerine tutuyorsun kız ise donuyor erkek ise ileri geri gidiyor diyorlar bende ilkinde tuttu ikincide tutmadı 😊
BBeyzaB Yavasi rabbim evladiniza hayırlı uzun ömürler nasip eylesin ,ilgili bı anne olacağınızdan hiç şüphem yok evladiniza olan ilgi alakayı bile kıskanırlar kızı erkeği farketmez , cinsiyeti ile değil evladiniza olan düşkünlük olacaktır onları çatlatan 🤗
Ozgrrr Simalgul_ valla bnde erkek aldım kız deyince de bıraktım Çin takvimi dogru mu sence o da kız çıkıyor
Simalgul_ Ozgrrr bende çin takvimi yaptım kız çikti ama erkek bebeğim 19 haftalık artık değişmez bence
Fatma272727 BBeyzaB benim 10 yasinda bir kizim var 2.bebegim ise 8.5 ay yasadi cennet kusu oldu kizim o rabbimizin takdiri bize susup sabretmek duser Rabbim hic bir anneyi karni dolu kucagi bos birakmasin kimseyi evladi ile sinamasin 9 sene once vefat etti ama acisi hala taze 8 sene sonra once rabbim bana hayirli bir es nasip eyledi sonra da bir evlad daha nasip edecek insaAllah ogluma kavusmama son 37 gun ilk esim serefsizdi beni aldatti ilk kizim 10 aylik ikinci kizima hamileyken ayrildik 9 sene sonra rabbimiz mukafatimi verdi elhamdulillah simdiki esim merhametli 10 yasinda kizim 9 senedir gormedigi baba sevgisini esimde yasadi cok sukur birbirleri ile iyi anlasiyorlar birde oglumuz dunyaya gelince 4 kisilik guzel bir aile olacagiz demem o ki kiz erkek farketmez saglikli sihhatli olsun Allah neyi layik goruyirsa onu yolluyor unutmayalim senelerce bir bebek aglama sesine muhtac olan insanlar var o yuzden rabbim kiz erkek farketmez hayirli saglikli sihhatli evladlar nasip eylesin insaAllah 🤲
Aylin2011 Nazlimsu aile derken annemin halasının ve amcasının torunları ikiz ama bizde şaşırdık doktor kuşak atlayarak gider dedi
Nazlimsu Aylin2011 ay benimde annemin dayısının torunları falan ikiz çok güzel bir duygu Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😊
Melike-terzi Annenaz 15+3 12 .haftadan beri doktorum kız gibi görüyorum dedi ama kesin diyemedi bende başından beri öyle hissediyorum . İlk hamilelik rabbim korusun sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı inşallah 😍 1 Eylül kontrol bakalım gösterecek mi kendini en son ki gitmede uyuyordu 😂
Annenaz Melike-terzi ben de bugün sırf cinsiyet için gideceğim inşallah öğreniriz 🙏 tabiki evlatlarımız sağlıkla gelsin her zaman iyi olsunlar . Cinsiyet de merak konusu işte insan heyecanlanıyor 😂😂
Elikra Nisavedaseyday Rabbim en başta sağlık versin hayırlı Salih evlatlar nasip etsin sonra da bizim de gönlümüzden kız geçiyo verirse çok güzel olur😅
Nazlimmm Zeysezer bizim evdede tam tersi oldu eşim kız olsun istiyordu ben erkek Allah nasip ederse 2 nciyi kız istiyorum suan saglıklı anne karnında bir oğlumuz oluyor
Buse1- hfh İki kızımda ilk üç ay zorlandım sonrası harika idi öyle ki hamileliği özlemiştim ama bu üçüncü gebeliğim son ayımdayım çok çok zorlandım mide bulantıları oluyor ara ara. Aşermelerim yediklerim içtiklerim bile kızlarımdan farklı ama gel gör ki 6 doktora gittim 6sıda kıza benziyor dedi… ilk 20 hafta arkası hep dönüktü sonrasında kıza benziyor dediler kemik yapısından vel hasıl hamilelik farklı olursa cinsiyet farklı olur tezinide çürütmüş oldum. ☺️ Şuan 37 haftalığız çok isterdim olmayanı da tatmak ama nasip kısmet Rabbim sağlıkla imtihan etmesin hayırlısı olsun inşallah. 🤲🏻
Buse1- Serpilikra aynen canım çok haklısın ilk etapta bir şok geçiriyor insan ne yalan söylim biraz üzüldüm sonra alıştım Rabbim sağlıkla imtihan etmesin herşeyde var bir hayır biz bilemeyiz