Elikra Nisavedaseyday 😂😂😂 ben de Doğum sandım☺️ Cinsiyet sizin de belli değil o zaman gerçi erken tahmin eden doktorlar oluyo ama
Nisavedaseyday Elikra yok daha belli değil kiz var oglanda var evde ama gönlünüzden hep kiz geçiyor 3 cu bu arada cnm
Cansuca 9+5 bi oğlum var ama erkek hissediyorum çin takvimine baktım yüzük testi yaptım ama doktorun soyluycegi anı merak la bekliyorum hayırlısıyla kucagima almak herşey den önemli tabikide🤲🤲
Elyesa_annesi Gizemgect banada herkes erkek karnın erkek karnı içime öyle doğdu deyip duruyorlar ilk gününden beri kız gibi geliyor banada bakalım Allah hayırlısını versin normalde öğrenebilirim ama Türkiye’de ailemin yanında öğrenmek için beklicem 🙈🙈🙈 sağlıkla gelsin kuzum cinsiyeti fark etmez 🥰🥰🥰
Cagla0707 112prmanne hep erkek dedi burdaki tahmini iyi olan arkadaşlar 🙈 Allah sağlıkla hayırlı şekilde nasip etsin 💗💗💗
Sultan2147 Sultan2147 Ozgrrr 18.haftada doktora beyfendi yüzünü kapatıp bacaklarını tam açmıştı 😂doktor demeden anladık yani😂
Sultan2147 Mltm07 biz anneler hislerimiz sözde kuvvetli😂😂 babalar gerçekten hissediyor . Daha ilk öğrendiğimizde eşim yanlış anlamanı istemem kız erkek fark etmez sağlıklı olsun yeter demişti . Ama erkek hissediyorum oğluma annen seni prensesim diye sevdiğini söylerim derdi 😂
Sultan2147 Mltm07 alışkanlık olmuş demek 😅 bende ilk başlarda hep kızım dediğim için oğlum demek tuhaf geliyordu 😂
Yavasi BBeyzaB ahh ahh ilk hamilelegim ayrıca 5.5 sene sonra gelen bir mucizem 🤲 kızım olucak allahin izniyle esimin kardeşinin 3 tane kızı var sırf onun hepsi kız diye bana ilk başlarda inşallah erkek olur hep erkek istediler sonradan ne olursa olsun fark etmez saglikli olsun da demeye başladılar esimin sülasinde hep kiz torun vardir erkek hic yoktur oyuzden bütün akrabalar bizdende erkek bekliyodu sürekli soruyolardi cinsiyet belli mi filan ya bunca sene hic yoktu şimdi şükürler olsun bitane evlâdımiz olucak sağlıklı sıhhatli olsunda kiz erkek hic farketmez sukurler olsun bir kizim olucak suan kizim olucagi icin sevinmis gibiler herkes ama iclerini bilemem eğer erkek olsaydı da eltim kıskacından çatlardı herhalde şimdi rahatlamıştır oh onunda kız oluyo diye
BBeyzaB Yavasi rabbim evladiniza hayırlı uzun ömürler nasip eylesin ,ilgili bı anne olacağınızdan hiç şüphem yok evladiniza olan ilgi alakayı bile kıskanırlar kızı erkeği farketmez , cinsiyeti ile değil evladiniza olan düşkünlük olacaktır onları çatlatan 🤗
elifeliff1903 https://resminiz.com/r/p3ER7 iyi geceler bacak arası görseli kız mı erkek mi aceba bakar mısınız 😍
Rozlor Serra12 allah ne yazmışsa o gerçekten ben üç düşük yaptım bilmiyorum cinsiyetlerini şu an kıza hamileyim üçüncü kızım olacak demekki allah hayırlısını böyle görüyor şükretmek düşer 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Serra12 Rozlor benimde 2 kere düşüğüm oldu sağlıklı olsunlarda gerisi boş .doktorum bana belki erkek bebeklerin düşüyordur dedi hep aklımda o yüzden kayıplarım aklımda hep soru işareti.hakkımızda hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucaklayalım🤲
Elikra Nisavedaseyday Rabbim en başta sağlık versin hayırlı Salih evlatlar nasip etsin sonra da bizim de gönlümüzden kız geçiyo verirse çok güzel olur😅
Nazlimsu Aylin2011 ikiz gebelik nasıl oldu ailede mi vardı benim akrabalarda var ama biz tutturamadık 😁
Aylin2011 Nazlimsu aile derken annemin halasının ve amcasının torunları ikiz ama bizde şaşırdık doktor kuşak atlayarak gider dedi