Zezz Zeysezer benim dexerkek dediler..sonra kiz mis renkli iltrasonla netlesti…. herkes olsun dedi bozuldum sanki kiz olmasi kotu biseymis gibi
TugbaMina Lenamiran https://resimyukle.io/r/AvFXjX7DXH Bize de tahminde bulunabilir misiniz rica etsem 🥰
Lenamiran TugbaMina ben tahminde bulunmuyorum ama nedense içimden erkek geçti inşallah rabim gönlüne göre versin çiçeğim ☺️🥰
TugbaMina Lenamiran yaa çok teşekkür ederim yine de cevapladığınız için inşallah dediğiniz gibi olur sağlıklı bir şekilde 1 kızım var bu da erkek olur inşallah dua edin bizeee 🥰
Evlat34 ipekercan hiççç belli olmuyo 35 haftalık olduk biz doktor hep kıza benziyo dedi hala daha severken arada kalıyorum kızım mı desem oğlum mu diye bi oğlum var Allah sağlık versin tabi gönülden kız geçiyo rabbim önce sağlık sonra gönlümüze göre versin 😍 her iki cinsiyete uygun şekilde alışveriş yaptım nolur nolmaz 🤣🤣
Guzelyuvam Ozlm007 bizim çevremizde kim yaptıysa hepsi doğru ama hepsi 😂 iki ihtimal var tabi ama ben ilk hamileliğimde yaptım mı hatırlamıyorum ama bunda erkek gösteriyo bakalım ne olacak 😊
Ozgrrr TugbaMina bnde aynı duygular içindeyim benim doktor da 6 ay arkadaşa kız sonra erkek demiş. Tabi hayırlı ve sağlıklı evlat olması önemli
Ozgrrr 2melek_annesiii bana da 12 de erkek 17 de kız dddi ama Bn hala erkek hissediyorum tabi evladın erkeği kızı olmaz. Sağlıklı sıhhatli olsun eli ayağı düzgün olsun önemli olan o senin ne zaman netleşti cnm
2melek_annesiii Ozgrrr oyle tabiki cnm allah saglıklı versinde cinsiyet önemli değil bana 15. haftada kesin dedi tekrar tekrar sordum net görüyorum dedi ☺️☺️
denizz1009 Cinsiyet için yüzük testini deneyeniniz varmı peki doğru çıkıyor mu😃 Karından bakınca şuanki gebeliğinizin cinsiyeti, bilekten de sırasıyla olan ve olucak çocuklarınızın cinsiyeti ve sayısı çıkıyormuş.
Ozgrrr Simalgul_ valla bnde erkek aldım kız deyince de bıraktım Çin takvimi dogru mu sence o da kız çıkıyor
Ozgrrr 2melek_annesiii Bn erkek olmasını istiyorum doktor da 17 de kız dddi net dddi hayırlısı böyleymiş değişir mi bilmem çünkü önce erkek sonta kız dddi aklım karışık
Buse1- hfh İki kızımda ilk üç ay zorlandım sonrası harika idi öyle ki hamileliği özlemiştim ama bu üçüncü gebeliğim son ayımdayım çok çok zorlandım mide bulantıları oluyor ara ara. Aşermelerim yediklerim içtiklerim bile kızlarımdan farklı ama gel gör ki 6 doktora gittim 6sıda kıza benziyor dedi… ilk 20 hafta arkası hep dönüktü sonrasında kıza benziyor dediler kemik yapısından vel hasıl hamilelik farklı olursa cinsiyet farklı olur tezinide çürütmüş oldum. ☺️ Şuan 37 haftalığız çok isterdim olmayanı da tatmak ama nasip kısmet Rabbim sağlıkla imtihan etmesin hayırlısı olsun inşallah. 🤲🏻
Elikra Nisavedaseyday 😂😂😂 ben de Doğum sandım☺️ Cinsiyet sizin de belli değil o zaman gerçi erken tahmin eden doktorlar oluyo ama
Tugbaa2937 BBeyzaB bende bugün öğrendim seni çok iyi anlıyorum. 3.cu oğluşum geliyor. Yüzümün gulmesinden herkez kızın mi oluyor dedi. Ama benim için farketmez Rabbim bana en hayırlısını nasip etmiş. Daha ne olsun. 3 tane oğlan annesi olmak. Çok mu güzel ne 🥰🥰🥰👶👶👶