Elikra ahh bende aynı dusuncedeyimm kizim var şimdi oğlum olacak ama 1 tanr daha kizim olsa isterdim çünkü kizima can yoldaş arkadaş kardeş ve çocuklarının teyzesii olsun isterdim 3. Düşünmüyorum ama kız olacağını bilsem dogurdumm Rabbım hayırlı evlat nasip etsin