Rüyalarımda hep erkek görüyorum ya da ikiz görüyorum. Birde hep bebeğin karnında sorun oluyor falan. Anlamadım ne demek bilen varsa rüyamıı bi yorumlasın lütfeenn. ?? Birde erkek hissedip sonradan kız olan oldu mu yada tam dersi. Herkes diyor ki bana anne ne hissederse o dur. 😅