BBeyzaB benim ki 3. Valla pek takıntılı değilim iki oğlum var Allah sağlık sıhhat baht güzelliği versin bütün dualarımız çocuklarla 🤲 Allah kızı da oğlanı da herkese yaşatsın ki olmayanları neden unuturlar bir tüyünü yaratamazsın 🤬 o kadar gördüm ki kız torunu olupta herkes oğlan doğuruyor senin kızım oldu diyen kaynanalar 🤦♀️ Allahtan her çocuğum için hayırlısını istedim 🤲 eşim bile sen çocuk istiyon kız olsun ailem geneli senin kızın olmaz sanki ben başka bir mahlukatım 😂😂😂 işte kız evladı başka falan filan sokan sokana 😂😂😂 eşime dedim ki kızı oğlanı Bırakta ölünce mezarına biri gelip dua etmeSe elbet birisi eder dedim 🙂 neyse çatlasınlar kızım olacak 😁