Henüz cinsiyetimiz belli olmayan daha çok başında olan bı gebeliğim var , 2. Gebelik olunca malum kız ise ikinci si erkek olsun ,Erkek ise kız evlatta nasip olsun derler , hep derler zaten :)) Olur Olur Diyorum bazen siz ne istiyorsanız ona göre sipariş veririm diyorum artık bıktım :)) bu cinsiyet konusunda nerdeyse herkes biz anneleri bi zan altında bırakırlar birde üstüne aman sağlıkla olsun da kız erkek farketmez derler 😀 bı vurcan ağzına o olucak dermişim tabi :)) ha birde bu sene kız senesi yok geçen sene erkek senesiydi mevzusu dönüyor ya bakalım bu tez i bu anketle çürütebilcekmiyiz 🎀