tugceTc ilk etapta duru granül düşünüyordum fakat olumlu kadar olumsuz yorum çok gördüm kolay kolay erimediği için bunu kullanmak eziyete dönüşebilir dedim ve vazgeçtim. Green cleanda doğal bitkisel bir ürün ondada kararsız kalmıştım fakat kolay durulanmadığı kokusunjn ağır olduğu lekeleri kolay çıkarmadığı gibi yorumlarını gördüm vazgeçtim. Sivenoda doğal sıkıntısı yok ama onun kullanıcı yorumlarındada kusmuk kokusunu bile çıkaramadığı yönünde yorumlar okudum. Tabi bunlar herkeste varmıdır bilmiyorum ama ben içim rahat etsin diye instagramdan, youtubedan kullanıcı yorumlarına çok baktım muhendisinoglu sayfasındada tüm deterjanlar incelenmiş oradaki yorumlarada baktım en içime sinen ve en olumsuz yorumu olan incia olarak görünüyor. İçerisinde sentetik hiçbir bileşen yokmuş. Petrokimya türevi bileşende içermiyormuş. Sls ve sles zaten içermiyor. Doğal yumuşatıcı görevi gören gliserin kullanıldığı içinde ilave yumuşatıcı kullanımındanda kaçınılmış. Kullanıcı yorumlarındada pek beni rahatsız edicek yorum yoktu. O yüzden ben incia alacağım birde ekstra olarak kaka gibi lekeler içinde frosh baby ön yıkama leke çıkarıcı spreyinide yanında alacağım. Her yıkamada makineyi temizlemek zorunda kalmamak için anne ve babanın kıyafetlerindede bebekte kullanılan deterjan ve leke çıkarıcı kullanılmalıymış 😇❤️