tugceTc ilk çocuğumda da dalin sıvı kullandım, şimdi ikincide de kullanacağım. Leke vs. herşeyi çıkarıyor. Kendine has güzel bir kokusu olduğu için yumuşatıcı kesinlikle kullanmadım. Granülleri ben kullanamadım, suyla inceltip makineye koyduğum halde kıyafette kalıntı olurdu. Tekrar durulama yapardım. Dalinden vazgeçmeyeceğim😊