Iremsude hepoyleolurzaten baski iki uc gundur iyice artti ama agri yok yarin doktor randevum var bakalim hayirlisi
Hamileadayibiranne hepoyleolurzaten 38+0 olduk bugün kontrolümüz vardı doktor salı veya çarşamba alabilirim gelişimi önde dedi çok heycanlıyım 🥰inşallah sağ salim bir an önce doğururum son aylar hiç cekilmiyo ya 🤲🏻🙏
hepoyleolurzaten Hamileadayibiranne Ay hadi bakalım 🤭 Sağlıkla gelsin İnşallah, sağlıkla alın kucağınıza 🤲🏻🥰🧿 Valla hiç geçmiyor zaman, bizde 38+3 olduk çok nadir arada bi ağrım oluyor geçiyor o kadar 🤭
Hamileadayibiranne hepoyleolurzaten Allah razı olsun çok teşekkür ederim siz de sağ salim alırsınız inşallah 🤲🏻🙏Benimde aynen öyle bazen var bazen yok🙊
hepoyleolurzaten Hamileadayibiranne Çok teşekkür ederim 🙏🏻🥰 İnşallah 🤲🏻🥰 Değişik duygularda hissediyor insan bazen anlatamıyorum daralıyorum nasıl olacak bilmiyorum hiç 😅
Hkk0809 hepoyleolurzaten 38+6 nst de bir iki sancı cikiyor ama pek hissetmiyorm haftaya kadar doğmaz ise suni ile doğum baslatilmaya çalışılacak olmaz ise sezeryan ile alınacak
hepoyleolurzaten Hkk0809 Hakkınızda en hayırlısı olsun İnşallah, sağlıkla alın miniğinizi kucağınıza 🤲🏻🥰
Arenn 38+4 ten selamlar yarin spinal sezeryanim var saglikla alalim kucagimiza bebisleri ins dua edin banada yarin guzel gecsin
hepoyleolurzaten Arenn Oy Maşallah 🧿 Rabbim sağlıkla kavuştursun İnşallah 🤲🏻🥰 Eminim çok güzel geçecektir 😍
gizemi Girayseda hamilelik süreci ve işleyişi kişiden kişiye değişen bir olgu sanırım🤷🏻♀️ Hala sancım yok açılmanın 6 ve üzeri olmasını bekliyoruz suni sancı almaktansa
hepoyleolurzaten Zemheriiiiiiii Ayy 😍 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin İnşallah 🤲🏻🥰🧿 Çok heyecanlı 🤭