hepoyleolurzaten M_Lyl_33 düzenli hale gelene kadar hastaneye gitmeye gerek yok diye biliyorum bende ☺ ben olsam bende yatış verselerdi kalmazdım 🤷🏻♀️
Beely hepoyleolurzaten Şaka bir yana onlar sağlıkla hayırlısıyla doğsunlar da vakitlerini bilirler zaten İnşallah senin de çok güzel bir doğumun olur.Hayırlı,sağlıklı,kolay güzel bir doğum.💟
hepoyleolurzaten Beely Çok teşekkür ederim 🥰🌸 Hepimizin doğumu çok güzel, sağlıkla, kolay olur İnşallah 🤲🏻🥰
hepoyleolurzaten Glcn22 Bende dün kendi kendime diyordum herkes doğuruyor diye 😅 her gün bugün mü acaba diyor insan 🤭
Glcn22 hepoyleolurzaten beklemek yoruyor artık gelsinde koynumda olsun istiyorum hepimiz öyle istiyoruz tabi ama zamanında gelsinler hayırlısıyla 💙
hepoyleolurzaten Glcn22 Zaman yaklaşınca aklımızda bir tek sağlıkla bir an önce kucağımıza alabilmek oluyor 🥰 İnşallah zamanında hepimiz sağlıkla alırız kucaklarımıza 💙
Tubis2021 hepoyleolurzaten tarihim belli çarşamba saat 14.00😬 hahah aynen eşim paytak paytak yürüyorsun diyor 😅 yataktan kalkarken de kendi eksenim ettafında yarım tur atmam gerekiyor 😅😅😅
hepoyleolurzaten Tubis2021 Sağlıkla gelsin İnşallah 🤲🏻🥰🧿 Ya ben yatakta dönerken dinlene dinlene dönüyorum ahahahah 😅 gece kalkarsamda hadi şimdi kalkarsın hadi yaparsın diye diye kalkıyorum 🦥
Tubis2021 hepoyleolurzaten amin inşallah🦋 valla ben de çok dedim onu ama bazen tamam kalkamıyorum deyip tekrar yattığım da çok olmultur😅 eşim diyor arkadan destek vereyim kalk yok gözüm yemiyor 😅😅😅
Gamze_Turan hepoyleolurzaten bizde 38+2 yiz bugün şiddetli bir bel ağrım var ve sık sık tuvalete gitme isteği artı İshal de var bakalım 😑🤲🏻 İnALLAH Bir sancıda doğurup yavrularımıza kavuşuruz 🥰
hepoyleolurzaten Gamze_Turan Ay belirtiler var 🤭 İnşallah 🤲🏻🌸 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin İnşallah 🤲🏻🥰
Iremsude hepoyleolurzaten bende 38+5 im 10 gun once nisan geldi cumartesi gunu muayne oldum acilma var dedi doktorum ama hala gelen giden yok fakat asagi dogru cok baski var canimi yakiyor. Baski yuzunden cok sık tuvalet hissi oluyor.
Iremsude hepoyleolurzaten baski iki uc gundur iyice artti ama agri yok yarin doktor randevum var bakalim hayirlisi