juniorUras hepoyleolurzaten 39+4 asla bir belirti yok, egzersiz yapıyorum vs vs. Hala herşey normal düzeninde 🤦🏼♀️
Tubis2021 hepoyleolurzaten bu gün itibariyle 37+3 üçüz, bir hafta daha dursun beklesin diye dua ediyorum. Kilodan kaynaklı sanırım bel ve kasıklarımda ağrı oluyor, haftaya doğumum olacak diyorum az daha dur
hepoyleolurzaten Tubis2021 tarihiniz mi belli yoksa öyle mi hissediyorsunuz 🤭 benimde 37 lerde bel ağrım olmuştu bebiş kilo aldıkça iyice ağırlaştım çünkü şimdi tam bir penguen gibi geziyorum evin içinde 🥲😅
Tubis2021 hepoyleolurzaten tarihim belli çarşamba saat 14.00😬 hahah aynen eşim paytak paytak yürüyorsun diyor 😅 yataktan kalkarken de kendi eksenim ettafında yarım tur atmam gerekiyor 😅😅😅
gizemi hepoyleolurzaten 38+3üz biz de 🌺 4 cm açıklık var fakat bende de nstde de sancı yok açıklığı arttırma derdindeyiz suni almaktansa 🥰🙏🏻
Bsrakya gizemi sancı olmadan açıklık nasıl oluyor ben doktora sordum açıklık var mı diye sancin yok ki açıklık olsun dedi bana. Sizin nasıl oldu açıklık neler yaptınız.
hepoyleolurzaten gizemi Maşallah 🧿 ben hiç bilmiyorum açılma var mı yok mu, nst de sancı çıkmadı hiç 2 haftadır. Doktorum açılmaya 39.dan sonra bakacağım dedi ☺
gizemi Bsrakya yani hala sancım yok gelse de doğursam diye bekliyorum her hamilelik süreci ve işleyişi farklı işliyor sanırım 🤷🏻♀️ 37. Haftada 1 cm açıklık vardı fakat bu olağan açıklıkta olabilir demişti 35. Haftada 4 adet hurma yemeye dikkat ettim ben yürüyüş vs yapmadım sadece hareketli bir hamilelik geçirdim. Biraz özel olacak ama 37. Haftada korunmasız ilişkiden sonra nişan geldi doktor kontrolüm de 2 gün sonraydı çatı muayenesinde 4 cm açıklığımın olduğunu be esnek bir rahim ağzına sahip olduğumu belirtti doktorum ☺️Herkesin tecrübesi farklı yönde oluyor sanırım kimisi sadece yürüyüş yaparak açıklık sağlıyor bende işe yarayan sanırım ilişki oldu ama tabi doktorunuz çok daha iyisini bilir 😂
gizemi hepoyleolurzaten yani ben de çatı muayenesinde öğreniyorum açıklığı yoksa ruhum duymuyor yoksa benim de sancım çıkmıyor 🥰
hepoyleolurzaten gizemi bakalım 🤭 biz normalde 38′den sonra doğumu bekleyecektik doktorum öyle söylemişti ama pazartesi günü bu haftada beklemiyorum dedi 😅
Umbilik 37+2′yiz bugün kontrol vardı, şükür ki kilo alımı normalleşti. Haftaya çatı muayenesi olacağım, bugün yalancı sancı bayağı canım dur daha ben varım dedi.