yesilkelebek Sevimlianne_adayi silik çizgi varsa gebelikte var demektir inşallah🐣 kan testi verin en müsait zamanınızda👏🏼
Gizmo90 Ay hadi hayırlı olsun 💕 çok heyecanlandım kendimde ovülasyon ile şüphelenmiştim kendimi gördüm 💛
derindemir Sevimlianne_adayi umudunuzu kırmak istemem ama bu ay benimde böyle çıktı adete 3 gün kala.bende heyecanlandım.3 gün sonra adet oldum😒😒
Sevimlianne_adayi Gizmo90 çocuk olsun diye belki 1 1.30 sene oldu dış gebelik geçirdim ama çatlama olalı bugün 13 üncü gün dün kan negatif çıktı
Gizmo90 Sevimlianne_adayi geçmiş olsun canım çatlama sonrası ben 9. Gün kan verdim çıkar varsa dediler negatif çıktı hayal kırıklığı oldu 12. Gün çıktı bende ve erken gebelik var gösteriyordu belki senin de öyle bir şey vardır çok istedim sende olmasını ya ovülasyonn gösterince 🙏
Sevimlianne_adayi Gizmo90 benim dün çatlamadan sonra 12 inci gündü çıkmadı artık ümidim de yok ama ovulasyon hala aynı renk