Sevimlianne_adayi Günüme 2 gün kaldı bugün evlilik yıldönümüz çatlamadan sonra 12inci gün bugün ovulasyon testim negatif mi pozitif mi test yapsam mı bakar mısınız https://resimyukle.io/r/uR4auzqA8U
CansuDRY Sevimlianne_adayi Bu test şu an hiçbir anlam ifade etmiyor maalesef. T çizgisi C’den koyu olsaydı şüphe olurdu. Gününüze 2 gün varsa gebelik testi yapın. Gebelik varsa çıkar.
Gizmo90 Bence direkt kan verin 2 saate sonuçlar çıkar kesin olmuş olur inşallah vardır. Benim gebelik testi çok silikken ovülasyonda buna benzerdi. Bir kaç günde git gide artmıştı
Sevimlianne_adayi Gizmo90 canım gidemem köyde yaşıyorum eşime demem lazım o da direk anlar yoksa da onu heyecanlandırmış olurum
Gizmo90 Bence direkt kan verin 2 saate sonuçlar çıkar kesin olmuş olur inşallah vardır. Benim gebelik testi çok silikken ovülasyonda buna benzerdi. Bir kaç günde git gide artmıştı
umutluanneadayi Sevimlianne_adayi canm en iyisi test yap sen çünkü benimde böyleydi bende hamileyim sanmıştım ama değilmişim test daha belli olur erken gebelik al yap ☺️
Gizmo90 Bence direkt kan verin 2 saate sonuçlar çıkar kesin olmuş olur inşallah vardır. Benim gebelik testi çok silikken ovülasyonda buna benzerdi. Bir kaç günde git gide artmıştı
Blossom00 Sevimlianne_adayi Geçen ay aynı denk gelmiştik seninle ovü koyu çıkmıştı ama biz yine adet olmuştuk benim yarın adet günüm umudum yok inşallah sen pozitifi görürsün bu ay🤲🏻
Sevimlianne_adayi Blossom00 benim de gram ümidim yok sırf evlilik yıldönümüz varsa eğer süpriz yapacağım yoksa negatif olduğunu biliyorum bir Ümit işte