Sevimlianne_adayi Gizmo90 benim dün çatlamadan sonra 12 inci gündü çıkmadı artık ümidim de yok ama ovulasyon hala aynı renk
Gizmo90 Sevimlianne_adayi koyulaşıyor mu takip et canım benim t çizgisi genelde silik olurdu senin nasıl çatlama günü dışında ?