Eylul_gunesi bana da öyle dedi çok ağladım. 5 gün sonra lekelenmem oldu değerim daha 100 altında olduğu için bu seferde kimyasal olabilir dedi🤭 ama bunlar bir ihtimal.. doktorlar malesef ki herşeyi söylemek zorundalar. lekelenmen olursa korkma hemen doktoruna haber ver progestan başlar, yüksek ihtimalle yerleşme kanamasından olur