MelekMervertlek Eylul_gunesi strese girmeyin hiç 1 hafta sonra kan verin eminim artacaktır banada 9 ile değeriniz pozitif değil gibi sağlıksız gebeliğe benziyor dedi kese gördük
Aybiketopal Eylul_gunesi adetime 3 gün vardı 97 ydi 2 gün sonra 298 10 gün sonra da kese görmek için gittim bidaha da bakilmadi kese göründüğü icin
BerayAzra İlk gebeliğimde adetim 1 gün geçmişti 2022 çıkmıştı kızımda. Şimdi 2 gün geçtiğinde 190la öğrendim 14. Haftadayız🥰
Portakalimsi545 MelekMervertlek yaa gerçekten mi bende 8 gün sonra 8,43 gördüm stres yaptım, belki benimde öyledir
Burcu-2910 Eylul_gunesi benım 2 gün öncesinde 14 çıktı 2 gün sonra 28 146 646 olarak devam etti artış önemli canım
1oguzannesi Eylul_gunesi hayır 5 üstü gebelik canim hamilesin ama çok yeni ben 119 la öĝrendim hamile oldumu
1oguzannesi Eylul_gunesi Hamilelik var orası kesin ama dış gebelik mi yani sağlıklı bir gebelik mi diye yükselmeyi takip etmek önemli
Miros Eylul_gunesi 5den yukarisi hamile oluyorsun oluyo gebelik daha yeni olusmus buyuk ihtimalle düşük ciktigina gore
Portakalimsi545 Kızlar merhabaaa ☺️☺️ Sonucum çıktı dört kat yükselmiş nerdeyse haber vermek istedim .