Eylul_gunesi Kızlar ilk öğrendiğiniz de değeriniz kaçtı benim adet dönemim daha geçmedi 37 çıktı doktor kesin hamilesin diyemem dedi yarın yüne kan testi ver 70 çıkarsa gebesin dedi 😔
Canselyaren Eylul_gunesi yarın deil iki gün sonra ver senin iyi çıkmış bnim HCG 13 çıktı iki gün sonra 29 çıkmıştı iki gün sonra 48 89 diye gitti 1 hafta sonu da kese gördük
elfmoom Eylul_gunesi 24 çıktı :) 100 üstü olana kadar gebelil diyemem demişti korkma bu bir prosedür :)
elfmoom Eylul_gunesi normaldir tabii :) benim de 5 gün kala 24 çıkmıştı hiç telaşlanma 2 gün sonra 2 katına çıkarsa tamamdır o iş:) 6 ile öğrenen bile var
MelekMervertlek Eylul_gunesi hayır 6 gün vardı. Ama ilk gebeligimde adet 5 gün geçmişti beta hcg 7ydi geç döllenme olmuş
Mugomugo Kizlar bende bişey sorcam. Dün akşam yaptirdigim beta HCG testinde sonuç 15000 çıktı doktor net bir hafta söyleyemem ama ileri görünüyor dedi henüz bir kadın dogumcuyla görüşme imkanim olmadı kaç haftalık hamilelik oluyor bilen var mı?
Mugomugo piremsesce Tam olarak hatırlamıyorum doktor sorduğunda ne dicem onu da bilmiyorum tahmini söylesem sıkıntı olur mu?