Ben de anlamıyorum bu sezaryen düşmanlığını. Tamam doğalı o anlıyorum ama artık neredeyse o da bir ameliyat kesisiz olmuyor yani. Neredeyse bütün arkadaşlarım sezaryen doğurdu hepsi de hemen ayaklandı. Zor geçirenler de vardır mutlaka ama aynı şey normal doğum icin de geçerli.
Sen çok takma kafana bir de insanlara gönüllü sezaryen olcam demezsen sıkıntı olmaz. Doktorun özeldeyse onunla konuş. Onun işine gelir zaten. Ben kendi doktorumla konuştum.önemli olan hastanın beyanıdır sen sezaryen istiyorsan Zorunlu sezaryen gibi gösteririz dedi. Üstelik fiyatı da düşüyor öyle olunca.
bir de mesela sezaryen olup rahat geçirip bana normal doğur diyenler var mesela eltim. Sen neden normal doğurmadın diyorum ee korktum diyor🙄 ee ben de korkuyorum diyorum olsun normali o diyor. Yani insanları anlamak ve insanlara kendini anlatmak imkansız neredeyse…