Mucizemm0101 benim de panik atağım var. Hamilelikten önce ilaçlarımı bıraktım iyiydim, ama değişen hormonlar beni delirtiyo. Normal doğum yapamam şuan bile düşününce fenalık geliyo. Bunun beni daha az anne yapacağını söyleyen herhangi birine net dünyayı dar ederim. Zira hamileliğim de çok zor geçiyor. O kdr zor ki işimden istifa etmek zorunda kaldım siz düşünün. Demem o ki insanlar hep konuşur, ama tahammül sınırınızı aştıkları yerde bence sarsmalısınız ki herşeye dahil olamayacaklarını öğrensinler. Sağlıkla gelsin bebeklerimiz🌸