Mucizemm0101 bende rüyamda doğuruyordum normal doğummuş olmamış sonra sezeryana almışlar tam bayıltmışlar uyanamamışım kendime gelememişim çok zor geçmiş falan eşime anlattım boşver sezeryan doğum en iyisi diyor. Sinirlendim bende ulan kaç kere doğurdun da bana sezeryan tavsiye ediyorsun 😂 geçende kuzenime gittik kuzenim kız. Eşi bana doğumdan korkma merve valla bak öyle hiç abarttiklari gibi bir şey değil tuğçe sezeryan oldu bak mis gibi ikinci gün ayakta diye sezeryan tavsiyesi veriyor 😂 bende tatlım bebeği tuğçe değil sen doğurdun heralde pozitif tavsiyelerin için teşekkürler dedim ne diyim 😂 ve ben kimseye düşüncemi, isteğimi, fikrimi söylemeden banada bir kısım normal övgüsü, bir kısım sezeryan övgüsü yapıyor. Ben herkese bebiş nasıl gelmek isterse öyle olcak özgür bir birey kendisi netice de karnıma düşerken de bana sormadı doğumuna da karışacak değiliz vs vs vs diye konuşuyorum kimse bir şey diyemiyor öyle diyince.
Doğumu biz yapıcaz bende iki doğum türünden de korkuyorum aslında en güzeli akışına bırakmak. Tabi sizin sağlık probleminiz varsa da yanınızda konuşanları kesinlikle dinlemeyin zorluğunu onlar değil biz çekicez. O doğum ağrısı, acısının üzerine birde tepede bir sürü gereksiz insan var zaten siz sizin için en iyisi nasıl olcaksa öyle düşünün doğumunuzu 🌸