Cicek10 canım sağlıkla gelsin bebeğin. Ama sakın 1 hafta bekleme 1 hafta çocuk susuz yaşayaöaz allah korusun devlrt hastanesinin bu zorun bekletme illda normal doğum için anneyi bekletme olaylrı meşhur zaten 🤦🏽♀️ Bebeğin nasıl gelmek isitiyorsa en sağlıklısı hangisiyse öyle gelsin. bekleyin der ise dr , ebe giç bekleme özele git canım tek bir dr lada kalma