Ela20 Cicek10 o zaman bekleyin mutlaka bildikleri var bebeği ve anneyi riske atacak bir şey yapmaya cesaret edemezler
Cicek10 Ela20 evet sürekli kalbini dinliyorlar nst normal bu gece belli olur hiç açılma olmazsa yatın sabah sezaryen olur dediler
Cicek10 Kızlar hiç açılma ağrı sancı olmadı bebek de inmedi kanala 1 saat sonra sezaryen e alınacağım dua edin destekleriniz dualarınız için de teşekkür ederim
Rbkny Cicek10 Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah rahat ol kasma kendini sakın hayırlısıyla bebişini saglıklıca al kucagına canım🙏🏻🤲🏻❤️
Bal_annesi Cicek10 ay hadi hayırlısı inşallah sağlıkla doğar rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah 🙏🏼
Lokumunannesii Cicek10 açılmanız 4e kadar olsa en azından evde de dursaydınız keske rahat rahat iş güç duş eşliğinde sizin için daha iyi olabilir di hastane ortamı hareketsizlık yanınızda kimsenin olmayışı sizi gerebilir güzel düşünün ucunda bebegınız var sabredin saglıkla gelsin dünyaya
Cicek10 Lokumunannesii suyum geldi tamamen nerdeyse ama açılma hiç olmadı sancı da sıfır ve bebek de kanala inmememiş henüz doktor enfeksiyon olabilir riske atmayalım dedi canım dün geceden beri hastanedeyim 😊
Cicek10 Allah’a şükür güzel bir sezaryen oldu gece 11 buçuk gibi doğdu bebeğim kızlar durumu iyi ben de gayet iyiyim şükürler olsun darısı ve daha iyi daha güzel doğumlar dilerim sizlere de ❤️❤️❤️
Daniay Cicek10 Çok şükür canım çok sevindim merak ediyordum seni gözün Aydın sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Allah 🙏🏻❤️