Cicek10 benim de ilk nişanım geldi gittim acile 1 cm açılman var dediler evde sancını çek suyun geldiyse gel dediler eve geldim ertesi gün suyum geldi sancı yoktu gittim yatışımı verdiler suyum geldi diye benle bebeğim enfeksiyon kapmayalım diye yatışımızı yaptılar 2 buçuk gün sonra doğum yaptım kendi sancım oldu ama açılmam ilerlemiyordu sonra suni sancıyla doğurdum birde 2 saatte bir antibiyotik verirlerdi suyum gelmişti ya enfeksiyon kapmamak için verirlerdi. Size nasıl öyle derler 1 hafta ne demek kafaları iyi mi bunların😡