Mirayinannesii ooo çok yeni yararlı şeyler ye ben tüp bebekle gebe kaldım mesela tedavi zamanı bekleme süresi ve Pozitif i gordukten sonra 3 4 ay düzenli sağlıklı seyelr yedim hatta kilo verdim o dönemde düşün yani iğneler vs falan olunca kilo ödem herşey olmuştu dengeli düzenli beslenince eksildi kilolar sende sağlıklı şekilde beslen bebiş alsın senin yerine her şeyi ye ama çok az ye zararlı olan şeylerden genelde kuruyemiş özellikle çiğ fındık çiğ badem ceviz kaju falan atistir aralarda sütle falan incir sevmiyosan yoğurda katıp yiyebilirsin yoğurda katıyorum ben sade sevmediğim için küçük küçük kesiyorum karıştırıyorum akşamları yatmadan onu yiyorum her sabah kaşar peyniri süt yumurta yeşillik yemeye çalışıyorum