Merveee34 doktor hiç böyle bir seyden bahsetmedi bana ben de o zamanlar bilmiyorum tabi böyle kalacagını da düşünmüyorum ilk 1 sene normal dedim 1 seneden sonra izimi görenler şaşırınca bi tuhaflık oldugunu anladım 🙄
o kremi cok sonra öğrendim bu arada.