mineirem normal dikiş zaten dikişin nasıl olduğu bile belli oluyor. Şu anki doktorum bana orayı kapatırız yapıştırma yöntemiyle demişti ben de çok bilmediğimden nasıl olur diye sormamıştım düzeltmesi yeterli yöntemi önemli değil diye düşündüm de galiba öyle bir şey yapacak sizinkisi gibi.