Ozy aynen iğne batması gibi yemek yapıp ayakta kaldığımda biraz daha artıyor, bugün bi doktora gittim gitmez olaydım hemen başladı bakalım düşük olabilir dış gebelik olabilir eve gelene kadar ağladım 😢 sonra başka bir doktorla iletişime geçtim gününe göre hcg de normal 12 haftaya kadar kasık ağrısı bekleriz deyince biraz rahatladım bu arada bu forum ne güzel çevremde hamile olan kimse yok ne güzel burdan paylaşırız bildiklerimizi ☺️