Ozy elifsahincakmak Bende suan 4+3 günlük Hamileyim cok tesekür ederim canim ben daha doktorla görüsemedim daha 7. Haftamda doktor randevum var
Ozy elifsahincakmak Hayir malesef Midem bulanmiyor basim dönmüyor gögüslerim agrimiyor sadece sÜrekli tuvalete gidiyorum birde yorgunluk var biraz 😞 Kötü biseyle karsilasacm diye cok korkuyorum Ilk Hamileligimde Bebek gelismemisti 6: Haftadan sonra aldirmak zorunda kaldim
elifsahincakmak Ozy endişelenme allahın izniyle keseyi de kalp atışını da duyarsın doktora gittiğinde şuan daha çok yeni olduğu için mide bulantısı falan olmuyordur bende 4 haftalıkken hiçbirşey hissetmiyodum 😊
Kdrye Sat a gore 5+1 gunluguz bugun kan testiyle tamamen emin oldum. Kasik agrim ve bas donmem var simdilik. Kizlar sizde istah durumu nasil benim hic istahim yok Canim hic bisey istemiyor
Dryslm Merhaba benimde 5 haftalık Cumartesi günü için randevu aldım ultrosondan bakalım diye hastanede kan testi yaptırdım ultrosona girmedim hamile değilmişim gibi geliyor ultrosonda görmeden rahat edemicem yorumlarınızı okudum hepimizin ortalama aynı problemler sanırım sık idrara çıkma biraz bulantı falan 😀 hayırlısı olsun inşallah. Kalp atışlarını duyarmıyım acaba ?
Peony Kızlar nasılsınız, nasıl gidiyor hamilelik? Bebişler ne durumda? 😍☺️ Ozy oznursrm elifsahincakmak edaozdxx KbraelenKesgin Ezmp Esn Cems34 avukatanne7 Busra04 Buseeozd Mernur1325 elifsahincakmak Nil44 Kdrye GoncaS Dryslm SedaKaraca Azrasare dygal edaozdxx Duygusss 2cefindik Kubraislekyay Ecitahh E_nur
oznursrm Ozy Başlarda benım sadece esnemem vardı .Canım sureklı esnıyordum uyku halı.Ama gunler gectıkce bel ağrısı, gecelerı vajınada kramp batma hepsı normal .Gönlünü ferah tut.Rabbim meleklerimizi korusun.❤️🐣
Azrasare Sat 11 haziran beta değerim iki gün geçikme ile 1800 çıktı . Pazartesi günü muane oldum 6 mm kese göründü bu salı tekrar çağırdı doktorumuz kalp atışları için 😊 çok uykum geliyor mide bulantılarım hafif hafif başladı herşey kokuyor :( kaşık ve bel agrımda çok doktor normal olduğunu söyledi ilk gebelikte hiç agrım olamamıştı 😞
GoncaS Ozy Benim en son regl tarihim 4 haziran doktorum 5 haftalık dedi bende acemi olduğum için bilmiyorum buradaki arkadaş 6 haftalık dedi ☺️
GoncaS Ozy Bende çok fazla tuvalete gidiyorum Halsiz ve bitkin düşüyorum senden tek farkım ben ağrıdan göğüslerime dokunamıyorum ☺️
dygal Merhaba ben de yeni katıldım aranıza ☺️ Sat 16 haziran şuan 4+4 gözüküyor dün hcg 546,5 çıktı, benim yalnız kasıklarımda iğne batması gibi oluyor hani ayaktan üşütmüşsünüz gibi böyle durumda olanlar var mı bişey olur diye çok korkuyorum 😔
Ozy dygal Merhaba canim Bende 4+3 üm aynisi bendede oluyor ama normalmis diyolar evde is yaptigimdada kasilma oluyor arada bir igne batiyomus gibi oluyor Bence rahim büyüdügü icin Senin hangi belirtilerin var 🙂