Esn KbraelenKesgin bence sağlık ocagınızdaki doktordanda isteyebilirsiniz ertesi güne çıktı benim sonuçlar
2cefindik Mrb kızlar benimde sat 3 haziran bugun 6+4üm. 4+4de vajinal usg de keseyi 5+6da vajinal usgden kalp atisini duyduk. Bidahaki randevum 8.haftada ozaman karından bebek ve kalp atisi duyulur heralde
Peony Kızlar nasılsınız, nasıl gidiyor hamilelik? Bebişler ne durumda? 😍☺️ Ozy oznursrm elifsahincakmak edaozdxx KbraelenKesgin Ezmp Esn Cems34 avukatanne7 Busra04 Buseeozd Mernur1325 elifsahincakmak Nil44 Kdrye GoncaS Dryslm SedaKaraca Azrasare dygal edaozdxx Duygusss 2cefindik Kubraislekyay Ecitahh E_nur
Kubraislekyay Peony son sat 14 haziran 10 aylık evliyim 5. Haftaya girdik bugün geçen hafta kese gözükmedi yarın kontrolümüz var inşallah görürüz bi düşüğüm var
Ecitahh Bugün benimde tam 6 hafta oldu. Hastaneye gittik rahimden baktık bebek var kalp atışı var ama çok net değildi🙁Doktor şuan için sorun yok, 10 gün sonra tekrar gel dedi.Çok endişeliyim. İlk bebeğimi 5 ay önce kaybettim inşallah tekrar aynı şeyleri yaşamam.
elifsahincakmak Peony geçen hafta duydum kalp atışlarını hiçbir sorun yok allaha şükür 😊 sadece çok bulantı ve kusma var 😑 sizin nasıl geçiyo
Azrasare Peony bulantılar , sürekli uyumak isteme ama uyuyamama , kasık agrıları 🤨 bunlsr dışında çok şükür herşey yolunda 👍🏼
Cems34 Peony sürekli bulantı nefes darlığı ve bel ağrısı 😆😆😆ama herşeye değer şimdi doktordayim birazdan içeri gircem çok heyecanlıyım 🤗🤗🤗🤗🤗
Duygusss Peony Şimdilik güzel gidiyor, kalp atışlarını duyduk, 10 Ağustos tekrar kontrolümüz var bugün 7+3 olduk 😍 Sadece şeker çıktı, insilün kullanıyorum😒 ama buna da şükür Rabbim beterinden korusun 🙏 Senin nasıl gidiyor canım ? 🤗
Peony elifsahincakmak Olsun onlar da güzel dertler bence. Bak bende hiç yok, olmayınca da tedirgin oluyor insan. 🙄