Ozy Canım bence normal. Arada bana da oluyor. Rahim genişledikçe oluyor bu ağrı. Yani güzel bir şey aslında. Ben de ilk bebeğimi kaybettim ama nedense ilkinde inanılmaz tedirgindim bir şey olacak diye ve gerçekten de korktuğum başıma geldi. Bu kez öyle değilim, vesveselenmiyorum. Nasıl yapıyorum bilmiyorum ama Allah içime bir sakinlik veriyor. Kötü düşünme hiç. Bu kez kucağımıza alacağız hayırlısıyla inş. Minnaklarımızı sevgiyle beklemeliyiz, endişe, stres inanılmaz kötü etkiliyor bünyeyi.