ozlmmmm ben travel sistem almadim. Ekimde dogum yapicam, zaten onumuz kış. İlk zamanlar kullanmicaz hic muhtemelen. Baston aldim o sebeple. Hem daha hafif kullanisli hem uzun sure kullanabiliriz. Ama arabasiz olmaz diye dusunuyorum. Gittiginiz yerlerde bebeginizin uykusu gelebilir surekli pusette yada kucakta tasimak cok zor olur. Yaklasik 4 yasina kadar kullanilabiliyor oyle dusunun.