ozlmmmm ben de boyle dusunup bebek arabasi almadim. Nasip olursa eylul de doğumum. Kışa gireceğiz zaten. Onun yerine araba koltuğu olarak da kullanilabilen bebek puseti aldim civilden. Hastaneden çıkarırken vs onu kullanacağım. Bir de sling almayi dusunuyorum. Hele arabaniz varsa bence ilk baslar icin hic gerekli degil.