ozlmmmm travel sistemi görseli için alıp pişman olan çok kişi var tam anlamıyla 6 7 aydan sonra arabayı değiştiriyolar bastona geçiyorlar çünkü hem bebek zorlanmaya başlıyor hemde anneye o kapanması katlanması saklanması aparatının çıkarılması gerçekten zor olan arabyı kullanmak zulüm gelmeye başlıyor çoğu araba bagajınada sığmıyor milyarlar 6 aya sığıyor ☺️ Bide orta derece birşey almak istesen onlarda gerçekten sürümü çok ağır yani iterken yoruluyosun hafif olanlarda var ama pahalı değmez o paraya taksi alınır 😄