SayeMom 2li taramaya gittiğim de ben hep baktım ekrana kalp atışını açtığında kalp atışı mi diye sordum sadece bakıyo hiç bir şey söylemiyo 3 defa ayrı ayrı girdim odaya yürüyüş yaparak geldim girdim yok lavaboya girdim geldim yok sıpa dönmedi arkasını ki ensesine bakalım en son 4.defada başka bir doktoru çağırdılar o da detaylı ultrasona girecegim doktor o bile zor gördü 😅😅devlet bilmiyorum niye böyle ha bi de cinsiyetini sordum söylemedi ilk bakan hemşire neymiş bu haftalarda soylemeleri uygun değilmiş haftam da 13.haftamdi ha bu arada 😅😅ultrason resmi istedim makineleri uygun değilmiş pe yalanınızı seviyim lan sizin 😅😅