NurCeren00 SayeMom normalde özele gidiyorsanız gerek duymuyorlar. Bakmıyorlar. Ama denk gelip bakarsa kesin görür 😂. Olsun bizim içimiz rahat olsun
cokbilmis SayeMom kız ben mi çok üşengeçim yaaa. Ben de çok merak ediyorum ama çok üşeniyorum hastaneye gitmeye 😄
Annenaz Gizemgect öğrendiniz mi ben de gideceğim 17 buçukta 😂 yine öğrenemeyecekmişiz gibi hissediyorum
Gizemgect Annenaz Doktorumuz kesin değil ama kıza benzetmişti fakat dün başka yere gittim öğrendim kesin kızmış çok şükür 🥰
Simgeozturk11_ SayeMom ilk zamanlar bendkllfl 4 hafta geçmek bilmiyordu şimdi 2 haftaya düştük her gün gel dese giderim föclflf
SayeMom alazzeyneperva Hnd3535 Bebegimicin1 Hsbsk cennetkokulum_ 2-prensesannesiii Addile Hilkatkaradagli NurCeren00 Simgeozturk11_ Serraa123 Serifeberay kızlaaar bugün gittim devlete. Normalde 4.haftamdan beri özele gidiyorum😀sırf öylesine göreyim diye devlete gideyim dedim yani kütahyadaki devlet hastaneleri cok kötü hizmet 0 saygısızlık diz boyu bunu bilerek gittim zatende😁 neyse doktor erkekti ama kadın baktı asistanlar bakıyormuş. Özeldeki gibi yattığım sedyenin karşısında ekran yoktu. Kız baktı sonra ekranı bana 2-3 kez çevirdi Allah razı olsun salak, 2.si kalp atışı dinleriz dedi bebeğe uzun uzun bakmaktan dinletmedi yada aklından çıktı benimde çıkınca aklıma geldi kalp atışını duymadım😁 ultrason kağıdı namına hiçbirşey vermedi buda 3. Doktor yok mu acaba dediğim zaman ay canım bende bakmaya meraklı değilim doktor ameliyatta cevabını aldım yellozdan buda 4😁 bende cevabını verdim tabi geri kalmam. Tahmini zorla yaptırdım kız dedi. Crl ölçmüyorum çünkü büyük dedi inanabiliyor musunuz ya 😂😁 he birde toplu olarak söyleyim gittiğimde bi şikayetim yok kendi doktorum özelde randevu bulamadım hemde öylesine bebeğimi merak ediyorum diyerek baktırdım bişey demediler ama muamele falan tırt yani hepsi devlet adamı pislikler kimse işini yapmıyor sağolsun parmaklarını gösterdi ekranı o sırada bana çevirdi çok hareketliydi bi sağa bi sola dönüyodu ayaklarını falan gösterdi sonra hep kendisi baktı uzun uzun😁
Serraa123 SayeMom Ayy ne bahane bulup ne diyip gidiyorsunuz bende çok istiyorum devlete gideyim bir kere göreyim benimde 1 ay sonrasına verdi randevu 🤭🤭😀Gidip ne demem lazım 😀😀
SayeMom Serraa123 valla bugün gittiğimde ne diceğimi asla bilmiyorum doktoruma randevu bulamadım kontrol amaçlı geldim dicem heralde hiç bilmiyorummmm😂😂😂
NurCeren00 alazzeyneperva eşim artık “gönül rahatlığıyla uyuyorum. Acil bir durumda çevrede ki tüm doktorlar tanıdı bizi. Hepsi doğurtabilir. ” demeye başlamıştı 😂
Yamacin-Annesi SayeMom bende öyleyim hergun göresim var bi ara her hafta giderdim suan 2 haftada bir gidiyorum inşallah 3 haftaya cikarta bilirim 😂
Glcn22 SayeMom of evet ya ilk zamanlar çok uzatıyolar randevu sürelerini insan özlüyor 💙💙💙 Şimdi 5 günde bir doktora gidiyoruz ama göremiyoruz oğluşumuzu boş ekran adam kanalda duruyor tepetaklak 😂😂
Glcn22 SayeMom 37+4 olduk kanala girmiş oğlumuz görünmüyor tepetaklak oldugu için 😂😂🤦🏻♀️ Zaten 9 ay yuzunu göstermedi allaha emanet velet beklıyoruz 😂
Yamacin-Annesi SayeMom 2 tane doktorum var bi hafta ona bir hafta ona gidiyorum onlarda bisy demiyor taze anne merak etmiş diyorlar😂
sukufee01 SayeMom 😃😃 bende sen gibiydim.. ama devlette tabi düzgün ilgilenmediği için gitmedim hiç özele gidiyordum ve sürekli eşime karnım agrıyor şuram agriyor diye yalan söylerdim taki tekmeleri başladı 1 ayda 1 gidiyorum kontrollere
Kadernur12 SayeMom ya o bende de oluyor ilk gebeligim boyle her hafta gormek istiyorum gormeyince icime bir suphe düşüyor bisey olucak gibi bende devlete gitmek istiyorum arada bakmak icin ama esim izin vermiyor devlet hastanelerine guvenmiyo