Hilkatkaradagli SayeMom Doktor çağırıyor 😂Ya yakın takipliyim o yüzden her hafta kilo artışı ,amniyon sıvı fazlalağı vs varmı diye şekerim var hep yakın takipliydim 30 haftadan sonrada her hafta gel dedi 37+2 yim ..Yarın yine bekliyo o sebeple cnm 🙂👍
cennetkokulum_ SayeMom oyyy masallah Allah sağlıcakla kucağına almayi nasip etsin inşallah benim de 20+4 benim de ilk gebeliğim 15.haftada seğirme olarak hissetmeye başlamıştım net olarak 2 gündür hissediyorum canım hissedersin sende inşallah
hamisanne_63 SayeMom en son 11+2 de gittim yarın tam 16 haftalık olacak yarın kontrolümüz var bakalm erkeğe benziyor demişti inşalah kızdır diye dua ediyorum 😃
cennetkokulum_ hamisanne_63 oy maşallah ben daha ogrenemedim 2 aydır gidemediğim için çok merak ediyoruzzz
2-prensesannesiii SayeMom kız geçen gün bende gittim devlete bebeği göstermedi bile girmemle çıkmam bir oldu .
SayeMom alazzeyneperva Hnd3535 Bebegimicin1 Hsbsk cennetkokulum_ 2-prensesannesiii Addile Hilkatkaradagli NurCeren00 Simgeozturk11_ Serraa123 Serifeberay kızlaaar bugün gittim devlete. Normalde 4.haftamdan beri özele gidiyorum😀sırf öylesine göreyim diye devlete gideyim dedim yani kütahyadaki devlet hastaneleri cok kötü hizmet 0 saygısızlık diz boyu bunu bilerek gittim zatende😁 neyse doktor erkekti ama kadın baktı asistanlar bakıyormuş. Özeldeki gibi yattığım sedyenin karşısında ekran yoktu. Kız baktı sonra ekranı bana 2-3 kez çevirdi Allah razı olsun salak, 2.si kalp atışı dinleriz dedi bebeğe uzun uzun bakmaktan dinletmedi yada aklından çıktı benimde çıkınca aklıma geldi kalp atışını duymadım😁 ultrason kağıdı namına hiçbirşey vermedi buda 3. Doktor yok mu acaba dediğim zaman ay canım bende bakmaya meraklı değilim doktor ameliyatta cevabını aldım yellozdan buda 4😁 bende cevabını verdim tabi geri kalmam. Tahmini zorla yaptırdım kız dedi. Crl ölçmüyorum çünkü büyük dedi inanabiliyor musunuz ya 😂😁 he birde toplu olarak söyleyim gittiğimde bi şikayetim yok kendi doktorum özelde randevu bulamadım hemde öylesine bebeğimi merak ediyorum diyerek baktırdım bişey demediler ama muamele falan tırt yani hepsi devlet adamı pislikler kimse işini yapmıyor sağolsun parmaklarını gösterdi ekranı o sırada bana çevirdi çok hareketliydi bi sağa bi sola dönüyodu ayaklarını falan gösterdi sonra hep kendisi baktı uzun uzun😁
9494Gizo SayeMom ayni benimde ya bide hareketlerini hissetmeyince surekli biseymi oldu acaba diye dusunuyorum 😄
2-prensesannesiii SayeMom Bebek iyi bacakları kapalı cinsiyet belli değil dedi 😂 oysa ki ben cinsiyeti çoktan öğrenmiştim 💙
Addile SayeMom bende hep iki üç haftada gittim bi özele bi devlete 🤭eşim dalga geçiyordu rahatladın mı görünce diye bi düşügüm olmuştu onun içinde çok evhamlıym sanırım sürekli nasıl diye bakmak istiyrdm
NurCeren00 alazzeyneperva hareketlerini hissedene kadar neredeyse iki haftada bi hatta bazen haftada bir mutlaka bir bahane bulup farklı farklı doktorlara gittim 😂 tabi kendi doktoruma hiç çaktırmadım
NurCeren00 SayeMom normalde özele gidiyorsanız gerek duymuyorlar. Bakmıyorlar. Ama denk gelip bakarsa kesin görür 😂. Olsun bizim içimiz rahat olsun