CansuDlk valla cnm bak ben 2 ay önce doğum yaptım .aslında takibim özel bir hastahnedeydi , 37 +3 4 gün üst üste doktor zırt pırt nst ye aldı beni , yok bebepin kalbi yavaş ,
diğer gün bebeğin kalbi hızlı
Bebekte hareket yok ,
senin doğum sancın var.
Bebeğin kafasıda büyük normal zor olur seni hemen yatıralım sezaryan yapalım hayır dedim normal istiyorum ozaman suni verelim olmadı sezaryane geçeriz dedi …
Ben dedim bişey olur mu beklemek istiyorum stresten veya nst bebepi yormuştur benim bebeğim hareketli ben hissediyorum dedim ,doktor valla bebeğine bişey olabilirde ,olmaya bilirde dedi.. nede korktum imza verdim çıktım
İst.özel nisa hastanesi ne gittim gece yarısı 30 dk da bir sancı geliyodu 38+5 deyim orda nöbetçi doktora gititm iyikide gittim. , Herşeyi ona anlattım korktugumu vais
Doktorum muane etti, bana dediki senin çatın çok güzel ,bebeğin gelişi dururşu kilosu süper yüzde 90 sen normal yapıcaksın ve güzel yapıcakaın .bu 1 hafta içinde doğumun olucak cumartesiye kadar sandın gelir ,gelmese bile sen gel. Sancınj evde çek 5 dk bir olunca gel dedi
aradan 3 gün geçti gece yarısı sancım geldi
Ve Allah’a hamdolsun 4 5 cm acıklık vardı ve doktorum dedi çok güzel bir doğudu resmen Allah sana yardım etti dedi … Doktorum mesai saati dışında geldi ve asla suni verdirtmedi doktorum. Özel nisa hastanesi MUHABBET HALİLOĞLU , KENDİSİ İNANILMAZ MOTİVE EDEN GÜLER YÜZLÜ BİR DOKTOR.. İST. OLAN VARSA MUTLAKA 1 KEREDE OLSA MUANE OLSUN DERİM.
Oyüzden. Canım mutlaka baska doktora git sezaryanda ameliyat olduğu için ekstra prim alıyorlar.