Merhaba arkadaşlar 37 haftalık hamileyim özel hastaneye gidiyorum doktorum beni alttan muayene etti açılman yok çatin dar seni sezeryana alicaz dedi.Bende bunun üzerine devlet hastanesinde gidip muayene oldum doğum yapabilirsin çatın dar değil dedi. Ne yapacağımı bilmiyorum lütfen tavsiye verir misiniz