Ask_hosmus CansuDlk benim ilk çocuğumda da özel de öyle dedi sezeryan oldum sezeryanı beğenmedim için 2. çocuğu normal doğurdum ve doktor çatın dar değil dedi seninle uğraşmak istememiş dedi bazı doktorlar öyle yapıyo
Hiilaalll CansuDlk korkunuzun önüne nasıl geçersiniz bilmiyorum ama pozitif bi şey söyleyim sezeryan beni zorlamadı Allah’a şükür hemen kalktım ayağa Allah bi kolaylık verir sığının ☺️ sadece bebeğim 12 gündür küvezde 😌