Deletedmom9823 dün sabah 5 de uyandım birdaha uyuyamadım. Bel ağrısı adet sancısı sırt ağrısı bide iki kere ishal olarak çıktım ama dayanamıyorum doktora yazdım hastaneye bi git acilde görün dedi. Gittim sancı yok gibi kalp atışı normal, alttan muayene etmedi yarın için sezeryan var diye geri eve geldim. Bol bol dnlen dedi. İkinci doğumum ilki erken doğmuştu ama nişanım ve suyum gelmişti sancım yoktu yani normal sancıyı bilmiyorum ama dün yaşadığım neydi bende bilmiyorm şuan sizi okadar iyi anlıyorumki delirecek gibiydim