Gull_94 son 3 gündür sancılarım var dün akşamki en şiddetlisiydi ölüyorum zannettim resmen
midemde gaz sıkışması gibi oluyo regl gibi kasıklarm ve bacaklarıma vuruyo bide belim ağrı hepsi aynı anda oluyo bu arada😀😀 şuandada öyleyim bebeğin hareketlerinide hissediyorum bi yandan 36+1 en son doktora gittim hiç sancm çıkmadı 5 gün oldu sanırım gideli doktordan geldikten sonraki gün sancılanmaya başladım
dün akşam doktoru aradm yine yalancı sancıdır dedi ama çok sık geliyor