Flyeng Eymen_63 eğer uzaksa arayabiliyorsanız ya da mesajla bilgilendirin isterseniz gitmeden ben küçük şehirde olduğundan ve klinik olduğu için iğneyi bi gün sonra getirtebildik. Büyükşehir de yaşıyorsanız ya da devlet hastanesi ise bi sıkıntı olmaz ama oralarda bulunur
Eymen_63 Flyeng Urfa dayız özel hastane ben önceki gebeliğimde de oldum. Yanlış değilsem eczaneden almıştık ya. Hastanede hemşire iğnemi yapmıştı
Seda6019 Eymen_63 28. Haftada test yapılıp vuruluyor ama illaki o hafta olacak diye birsey yok. 31.haftada randevum vardı o hafta vuruldum ben
Eymen_63 Seda6019 Ayn internetten baktım 28 ve34 hafta arasında yapılıyormuş. Ama bn tam 28 haftalık olduğumda gideyim bir sıkıntı olmasın😊
Nry0682 Eymen_63 bir düşügüm var ondan sonra olmustum igne şimdi ikinci ama dogumdan sonra dedi bilemedim
Eymen_63 Pink_momm Ewt ilk gebelikte bebekte sıkıntı olmuyor, o yüzden Doğumdan sonra anneye iğne yapılıyor
Yasemincicek Ben düşük yaptım vuruldum sonra ikinci hamileligim bunda vurulmadim doğumda vurulucam doktora da sordum mecburi mi diye hayır dedi ama öneriyoruz annemde hep doğumdan sonra vurulmuş 4 kardeşiz
Eymen_63 Yasemincicek acaba düşük yaptın iğne oldun ,hemen hamile mi kaldın. O yüzden mi doğumdan sonra olucaksın