Eymen_63 Yasemincicek acaba düşük yaptın iğne oldun ,hemen hamile mi kaldın. O yüzden mi doğumdan sonra olucaksın
Yasemincicek Eymen_63 evet canım 13 haftalık düşük yaptım o zaman iğne vuruldu diğer hamilelikte sıkıntı olmasın diye 2 ay sonra tekrar hamile kaldım 30 haftalık suan daha iğne vurulmadim doğumda vurulucam
Angela 28+5 bugun kan verdim cuma günü sonuca göre igne olacağım 2. Gebeligim ilkinde dogumda vurulmuştum
Flyeng Dilan_karahan doktorum getirtti ben temin etmedim ama kendin temin et dediklerini de duymuştum burda okumuştum yani
frambuaz Eymen_63 daha dün doktor randevum vardı kan uyusmazlıgı ıgnesının 28 ve 30.haftalar arasında yapıldığını ve 30. hafta da gel dedi. Suan 26 haftalıgım
Eymen_63 frambuaz cnm bnde bu gece 27 haftalık oluyorum 28 de gideyim o zaman . Bn doktor 27. Ci hafta gibi hatırlıyordum .
frambuaz Eymen_63 28 de genelde yapıyorlar canım sen git yinede yapar buyuk ihtimalle benım randevum duneydi dıye 30 da gel en azından muayene de olursun diye ozmana vurulucak ıgne aksatmamak lazım onemlı bir ıgne
Caglarmm Eymen_63 ben 26. Haftada vuruncam yaşımdan dolayı sanırım 28 haftalıkken vurunuluyomuş sanırım genellikle