Serpilikra 3. Hamileligim ilk oğlum 4 yaşında, 2. Oğlum eger yaşasaydı 15 aylık olacaktı ama 37. Hafta da dekolmen oldu dogumdan sonra hafta hayatta kaldi kaybettik. şimdi 3. Oğluma hamileyim 34. Haftamdayim insallah sagsaglim kavusmayi umut ediyoruz 😊 ilk 2 hamileligim cok kolay gecmisti ama bu kez cok zorlandım